• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Informatie Corona

Laatste update 1 april 17:45 uur


Het Corona virus heeft inmiddels een enorme impact op onze samenleving gekregen. Via deze weg willen wij u informeren in hoeverre het uw bestelling bij een van de winkels van Online Winkelstraat Nederland treft en welke maatregelen wij, de post vervoerders en andere partijen nemen.

Online Winkelstraat Nederland
Wij hebben ons magazijn gesloten voor buitenstaanders. Afhalen is niet meer mogelijk alsmede winkelen in ons magazijn. Wij treffen zo veel mogelijk maatregelen om onze collega’s te beschermen en houden ons waar mogelijk aan alle RIVM richtlijnen. 

Door de aanhoudende drukte in onze webwinkels loopt de verwerking van uw order soms een dag vertraging op. Tevens is door deze drukte onze klantenservice af en toe wat slechter te bereiken dan u van ons gewent bent, met name telefonisch tussen 10:00 en 11:00 uur. Probeert u het dan op een later tijdstip nogmaals. Vooral 's avonds is het een stuk rustiger. Onze klantenservice streeft er naar alle e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden, zij antwoorden op zondag tot en met vrijdag gegarandeerd binnen 24 uur. Alle medewerkers van Online Winkelstraat Nederland doen hun uiterste best de service en snelheid te behouden die u van ons gewend bent in deze bijzondere tijd.

Vervoerders van pakketten in Nederland en België
Alle vervoerders hebben het contactloos bezorgen ingevoerd, u hoeft zelf niet meer te tekenen voor pakketten, veelal vraagt de chauffeur om de laatste 3 cijfers van uw ID bewijs, houdt deze dus bij de hand.
Ook houden de vervoerders ruimere bezorgtijden aan zodat chauffeurs makkelijker kunnen plannen wanneer ze werken, dit omdat alle kinderen natuurlijk ook thuis zijn. Het kan dus zijn dat uw pakket ’s avonds wordt geleverd. Houdt u altijd de track and trace in de gaten maar neem deze ruim, de chauffeur doet echt zijn best om uw pakket af te leveren. Voor alsnog is er geen rede om aan te nemen dat de post bezorging gestopt zal worden.
In verband met de eerder genoemde verruiming van de bezorgtijden en de grote moeite die de vervoerders hebben alle pakketten in Nederland weg te brengen is het kiezen voor een avond levering of de optie niet bij de buren leveren tijdelijk niet mogelijk. U kunt binnen Nederland kiezen voor standaard bezorging met PostNL, aflevering bij een pakketpunt (DPD en PostNL) of levering dezelfde dag (indien besteld voor 11:30 uur op maandag tot en met vrijdag).

In België zijn bijna alle postpunten gesloten en kunt u alleen nog kiezen voor een levering aan huis. Leveringen naar België gaan gewoon door ondanks de lockdown alleen enkel naar privé adressen, zakelijke adressen worden automatisch retour gezonden. Geeft u u bij uw bestelling dus aub een privaat adres op.

PostNL (en alle andere voerders) werken met man en macht aan de verwerking van alle online orders die geplaatst worden in deze uitdagende tijd. Door de hoeveelheid verzonden pakketten is het netwerk inmiddels behoorlijk overbelast. Wij zien dan ook steeds vaker vertragingen ontstaan. Houdt u uw tracking code in de gaten voor de meest actuele stand van uw zending. Heeft u nog geen track and trace ontvangen of geeft deze aan dat PostNL de zending nog niet ontvangen heeft dan kunnen er 3 situaties aan de hand zijn. Wij leveren 's nachts onze pakketten aan op het depot, niet alle pakketten kunnen meer dezelfde dag verwerkt worden waardoor deze blijven staan. Uw tracking code blijft dan leeg. De tweede mogelijkheid is dat uw pakket ingepakt in ons magazijn staat. Door de drukte bij PostNL mogen wij op sommige dagen maar een beperkt aantal pakketten aanleveren en kan dus niet alles naar het depot gebracht worden. De derde mogelijkheid is dat wij uw order nog niet verwerkt hebben, dit gebeurd dan zo snel mogelijk of (als uw bestelling producten bevat die een levertijd kennen) zodra de producten bij ons binnen zijn gekomen. Gemiddeld genomen kunt u er van uit gaan dat de helft van de pakketten binnen Nederland en alle pakketten naar België minimaal een dag vertraging hebben bij de postvervoerder.


Toeleveranciers en transport
Voor alsnog is er slechts af en toe sprake van een vertraging bij onze toeleveranciers, echter ook voor deze bedrijven (of het nu fabrieken, groothandels of transportbedrijven betreft) is het niet te voorspellen wat er gaat gebeuren en wanneer de bezetting te laag wordt door het ziek uitvallen van medewerkers. Wij vragen hiervoor uw begrip en de aangegeven levertijd ruim te nemen, zodat ook de vertragingen in deze keten kunnen worden opgevangen.

 

Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw bestelling later bij u aan kan komen dan normaal. Wij vragen  om uw begrip, alle medewerkers van de fabrikanten, groothandels, transportbedrijven, pakketvervoerders, webwinkels en servicepunten werken met man en macht in deze bijzondere tijd, vaak in onderbezetting, om uw order zo snel mogelijk bij u af te leveren.