• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Levertijd en verzendkosten

Onze vaste verzendpartner PostNL heeft op dit moment zeer grote moeite de hoeveelheid pakketten te verwerken die door alle webwinkels in Nederland worden verzonden in verband met de Corona crisis.
Capaciteit opschalen is bijna niet mogelijk voor PostNL in verband met de RIVM maatregelen. Omwille van deze drukte en om het PostNL zo makkelijk mogelijk te maken zijn er een aantal aanpassingen in de postbezorging:

- Speciale bezorgopties zijn tijdelijk niet mogelijk in Nederland (denk aan niet bij de buren leveren en avond leveringen)

- U ontvangt een track and trace zodra het pakket is verwerkt door PostNL of DPD en niet meer wanneer het pakket is ingepakt omdat hier enige tijd tussen kan zitten, uw tracking geeft dan nog aan dat PostNL het pakket nog niet heeft ontvangen. Houdt uw mail goed in de gaten, zodra u een mail ontvangt komt het pakket zeer vermoedelijk de volgende dag.

- Er wordt contactloos bezorgd, u hoeft zelf niet te tekenen.

Ook hebben wij inmiddels DPD bereid gevonden een deel van onze pakketten te bezorgen, u ontvangt dus mogelijk uw pakket via DPD.

Ondanks alle maatregelen en de hulp van DPD komt het nog geregeld voor dat een pakket een dag of langer moet wachten om gesorteerd te worden bij de distributie centra omdat de maximale capaciteit bereikt is.

U dient rekening te houden met een langere levertijd bij producten die op voorraad zijn, dit heeft te maken met onze maximale capaciteit icm de RIVM maatregelen in deze tijden en de eerder gestelde vervoersproblemen. De stelregel die wij altijd hanteerde 'voor 22:00 uur besteld is morgen in huis' is op dit moment niet waar te maken. Op sommige dagen lukt het heel goed, op andere dagen ontstaat een lange vertraging, zeker in deze periode rond alle feestdagen er tussen in Nederland en België. Voor producten die niet op voorraad zijn staat de verwachtte extra levertijd bij de producten vermeld. 

Vanaf 12 mei is het in België weer mogelijk naar zakelijke adressen te zenden alsmede voor servicepunt leveringen te kiezen.

Wij danken alle medewerkers van PostNL en DPD die dag en nacht keihard werken om alle pakketten te verwerken en rekenen op uw begrip voor de langere doorlooptijd van al uw online bestellingen.

 

Meer informatie over de gevolgen van de Corona crisis leest u HIER.

 

 

VERZENDKOSTEN

NEDERLAND

Wij werken met 3 verschillende vervoerders: PostNL, DPD en RedJePakketje (Same Day Delivery). U kunt tijdens het afrekenen zelf een keuze maken voor een vervoerder.
Wij hanteren de volgende verzendkosten:

PostNL 

Bestelling thuis of op het werk of laten bezorgen: €5,95 - Gratis verzending vanaf €49,-
Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt of automaat: €5,95 - Gratis verzending vanaf €49,- 


Toeslagen:
Bestelling niet bij de buren afleveren €0,50 toeslag - Vervalt bij een besteding van meer dan €75,-
Bestelling 's avonds laten bezorgen €2,- toeslag - Vervalt bij een besteding van meer dan €75,- 
Bestelling extra vroeg ophalen (9:00 uur) op geselecteerde afhaalpunten €1,50 toeslag 

DPD

Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt €3,95 - Gratis verzending vanaf €49,-
Bestelling thuis of op het werk laten bezorgen €6,45 - Gratis verzending vanaf €75,-

Same Day Delivery

Besteld u voor 11:30 's ochtends dan wordt uw pakket dezelfde avond nog bezorgd tussen 18:00 en 22:00 uur. Deze opties is alleen binnen Nederland op maandag tot en met vrijdag mogelijk. De verzendkosten bedragen €6,95 en vervallen vanaf €49,-.


BELGIË

PostNL 
Bestelling thuis of op het werk laten bezorgen €5,95 - Gratis verzending vanaf €49,-

DPD
Bestelling thuis of op het werk laten bezorgen €7,45 - Gratis verzending vanaf €99,- 
Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt €6,45 - Gratis verzending vanaf €99,- 


DUITSLAND

PostNL 
Bestelling thuis of op het werk laten bezorgen €6,49 - Gratis verzending vanaf €75,- 

DPD
Bestelling thuis of op het werk laten bezorgen €8,45- Gratis verzending vanaf €99,-  
Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt €7,45- Gratis verzending vanaf €99,- 

OVERIGE LANDEN

Stuurt u een offerte aanvraag met uw bestelling naar [email protected]

Wij kunnen afwijken van uw keuze in vervoerder om één van de volgende redenen:

- Bezorging door DPD en Same Day Delivery is niet mogelijk op de Waddeneilanden.
- Soms versturen wij uw bestelling rechtstreeks vanaf de producent bij gebrek aan eigen voorraad. Hierdoor kan de bezorgdienst afwijken, u wordt hierover geïnformeerd.

 

LEVERTIJDEN (onder normale omstandigheden)

Tenzij anders vermeld bij een product hebben wij alles op voorraad en verzenden wij uw pakket zo snel mogelijk, houdt u rekening met de volgende levertijden:

 
PostNL
 
Besteld op     Besteld voor     Verzonden op     Geleverd op*    
Maandag 22:00 uur Maandag Dinsdag
Dinsdag 22:00 uur Dinsdag Woensdag
Woensdag 22:00 uur Woensdag Donderdag
Donderdag 22:00 uur Donderdag Vrijdag
Vrijdag 22:00 uur Vrijdag Zaterdag
Zaterdag nvt Zondag Maandag
Zondag 22:00 uur Zondag Maandag
 
DPD
 
Besteld op     Besteld voor     Verzonden op     Geleverd op*    
Maandag 16:30 uur Maandag Dinsdag
Dinsdag 16:30 uur Dinsdag Woensdag
Woensdag 16:30 uur Woensdag Donderdag
Donderdag 16:30 uur Donderdag Vrijdag
Vrijdag 16:30 uur Vrijdag Zaterdag
Zaterdag nvt Maandag Dinsdag
Zondag nvt Maandag Dinsdag

Same Day Delivery
 
Besteld op     Besteld voor     Verzonden op     Geleverd op*    
Maandag 11:30 uur Maandag Maandagavond
Dinsdag 11:30 uur Dinsdag Dinsdagavond
Woensdag 11:30 uur Woensdag Woensdagavond
Donderdag 11:30 uur Donderdag Donderdagavond 
Vrijdag 11:30 uur Vrijdag Vrijdagavond
Zaterdag nvt Maandag Maandagavond
Zondag nvt Maandag Maandagavond


* Dit is geen garantie, wij zijn afhankelijk van de post verwerking. Houdt u rekening voor Wallonië, Zuid en Oost Duitsland met 2 dagen levertijd.

 

BEZORGER GEMIST?


Leveringen via DPD en PostNL worden eenmalig, soms twee keer, bij u thuis aangeboden of geprobeerd te leveren bij uw buren. Bent u niet thuis dan wordt uw bestelling bij een afhaalpunt bij u in de buurt afgeleverd (de locatie hiervan ontvangt u via het opgegeven emailadres). Hier blijft uw bestelling een week liggen. Haalt u uw bestelling niet op dan wordt het pakket automatisch naar ons retour gestuurd. 

In dit geval is het mogelijk om uw bestelling nogmaals te laten verzenden of uw gehele bestelling te annuleren. Bij het opnieuw toezenden dienen de verzendkosten opnieuw betaald te worden en bij annulering ontvangt u enkel het aankoopbedrag van de goederen retour en worden de verzendkosten in rekening gebracht ook bij 'gratis' verzonden bestellingen. Roofmijten worden altijd in rekening gebracht!